The party is in my head

Gårdagen var vääldigt speciell.
Och då menar jag VERKLIGEN speciell.

Jag var nämligen på Gekås med mina brudar.
Evelina, Patricia och Sandra.

De är galna.

På vägen dit stannar vi vid McDonalds och Sandra äter pommes utan att använda fingrarna.
Hon såg ut som en häst med alternativa matvanor.

Vi ropade även ut Sandra i högtalarna, hon svor på att döda oss.

På vägen hem stannade vi i en skog, på en liten, gräsig väg där bilar inte borde köra.
Vi skulle plocka svamp.
Eve gick lugnt runt och letade svamp, Patricia gick runt med en cigg i ena handen och skrek "JAG HATAR ER!!" varje gång hon trampade i lera och Sandra gick runt, väldigt fokuserad på svampplockningen och varje gång hon såg en svamp skrek hon; "JAG SER EN SVAMP, JAG SER EN SVAMP!!" Det var ju naturligtvis giftig svamp, men hon var glad ändå.

Som sagt, de är galna.

Men jag tycker om dem ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0