Smooth Criminal

Ibland, mitt i natten, när man inte kan sova, kan man få uppenbarelser som aldrig kommer till en mitt på dagen.

Det hände mig i förrgår natt.

För att ni ska kunna förstå hela grejen måste ni veta att jag och Albin åt tacos i måndags.

Sedan, natten EFTER att vi ätit tacos, alltså inte SAMMA natt, utan natten EFTER, fick jag en uppenbarelse.

Den kom till mig och var så stark att jag nästan satte mig rakt upp i sängen.

Mina ögon spärrades upp, hela min kropp spändes och min hjärna skrek till mig:

"Jag hade ingen majs på tacosen!!"

Mitt medvetna jag märkte det inte ens när jag åt tacosen, men mitt undermedvetna, det hängde med och fattade att något var fel.

Herregud.

Kommentarer
Postat av: Ida

Fy tusan.. jag hoppas du kommer ihåg det till nästa gång, ditt undermedvetna vet vad du gör.....

2011-09-09 @ 17:28:56
Postat av: Alb

Du har fan rätt!! Hur kunde vi glömma? :P

2011-09-15 @ 10:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0