A little less sixteen candles and a little more touch me

En konstig grej hände mig när jag skulle gå ut med hunden i morse.

Jag tänkte bara ta ut henne lite snabbt så att hon skulle få kissa, eftersom att jag och Eve ska gå en lång runda med henne lite senare.

Hur som helst.

Det finns ett dagis mitt emot där jag bor, med en angränsande inhägnad lekplats, där många släpper sina hundar på helgerna. (Det är helt okej, jag lovar.)

(Petra, du vet vilken lekplats jag menar, det var där du klättrade upp på det lilla taket.)

I vilket fall.

Jag släpper hunden där inne och hon hinner gå ungefär fem meter innan hon stannar tvärt och tittar rakt fram. (Tack gode Gud för att det är en lugn hund som stannar när hon ser folk, och inte springer fram till dem.)

Jag kikar in mot lekplatsen åt det håll hon tittar och möts av något jag aldrig vill se igen.

Det är två personer som har sex.

Min första tanke var att tjejen blev våldtagen, hur skulle det annars kunna bli så knepigt att man har sex på en lekplats.

Då satte hon sig ovanpå.

Jag gick därifrån fort som fan, och önskade att alkohol inte tog ifrån människor deras självrespekt.

För hur skulle två människor, klockan 9 på en söndagsmorgon kunna ta beslutet att ha sex med varandra på en lekplats, om ingen alkohol var inblandad?

Det kanske verkade som ett bra beslut just då.

Men det var det inte.

Jag lovar.


Kommentarer
Postat av: Ida

Förlåt, det var jag. Vart lite sugen

2011-08-21 @ 18:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0